POGOSTA VPRAŠANJA

SPLOŠNO

Kaj je spletna trgovina Maremico in kaj vse ponuja?

Spletno trgovino Maremico upravlja podjetje Maremico d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Pred nakupom preberite Pogoje poslovanja, ki vam bodo olajšali nakup na spletni strani. Pozorni bodite na garancijo, način plačila in dostave ter na varstvo osebnih podatkov. Kupca zavezujejo Splošni pogoji in Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (zekOM-1).
Kupec lahko pogoje poslovanja ali splošne pogoje kadar koli prejme v pdf obliki. Željo nam sporoči na 01 5610 900 ali pošlje sporočilo na elektronski naslov trgovina@maremico.si.

Spletna trgovina Maremico ponuja izdelke za zdravo in udobno spanje (od rjuh in ostalih posteljnih dodatkov, do ležišč in postelj).

Kako vas lahko dosežem?

Na telefonsko številko 01 56 10 900 smo dosegljivi vsak delavnik med 8.00 – 19.00 uro ter v soboto med 9.00 – 13.00 uro. Kadar koli nam lahko pišete tudi na e-naslov trgovina@maremico.si.

Kako vam lahko zaupam svoje mnenje o izdelku?

Veseli bomo vsakega mnenja, pohvale ali kritike. Svoj komentar lahko pošljete po e-pošti trgovina@maremico.si ali ga oddate pod izdelkom v spletni trgovini, kjer je to mogoče.

Na koga se lahko obrnem, če imam vprašanja o izdelku?

Za vsa vprašanja v povezavi z izdelki se lahko kadar koli obrnete na našo prodajno ekipo, ki vam bo z veseljem odgovorila na vsako vprašanje.

Ali naročila pošiljate tudi izven Slovenije?

Za oddajo naročila izven območja Slovenije se obrnite na našo prodajno ekipo na številko +386 1 5610 900 ali preko e-naslova trgovina@maremico.si.

Darilo ob nakupu

Pri določenih izdelkih vam ob nakupu podarimo tudi darilo. Kdaj in koliko časa bo darilo na voljo, je določeno z interno politiko podjetja. Izdelek, ki je ob nakupu navaden kot darilo, se bo avtomatsko prenesel v vašo košarico, cena za plačilo pri izdelku pa bo znašala 0,00 EUR.

NAČIN PLAČILA

Kakšni so načini plačila?

Pri nakupu izdelka lahko izbirate med različnimi načini plačila. Na voljo imate plačilo:

  • po predračunu,
  • po povzetju oz. ob prevzemu,
  • s kreditno kartico in
  • preko PayPal-a.
Ali je nakupovanje preko spletne trgovine Maremico varno?

Naša spletna stran je v skladu s kriteriji CERTIFIED SHOP in EMOTA, ki vsem kupcem jamčita varen in brezskrben nakup.

Kako vem, da sem uspešno opravil nakup?

Ko je plačilo izvedeno oz. izbrano, se na strani izpiše potrditev naročila, prav tako pa potrditev naročila prejmete na vpisani elektronski naslov. Če obvestila ne boste prejeli, obstaja možnost, da ste ob naročilu navedli napačni elektronski naslov. V tem primeru pokličite na telefonsko številko 01 5610 900 ali pišite na mail trgovina@maremico.si.

Kako opravim nakup kot pravna oseba, podjetje oz. druga ustanova?

Postopek nakupa za pravne osebe je tak kot za fizične osebe, le pri vnosu plačnika izpolnite še polji »Naziv podjetja« in »Davčna številka podjetja« ter potrdite strinjanje s pogoji poslovanja, ki veljajo za podjetja. Razlika v primerjavi z nakupom fizične osebe je v možnosti odstopa od pogodbe. Več si preberite v Pogojih uporabe.

Kako deluje vrsta naročila »oddaj povpraševanje«?

»Oddaj povpraševanje« je vrsta naročila v spletni trgovini, ki ne predstavlja obveze nakupa ali plačila. Po oddaji prejmete elektronsko pošto ali osebni klic svetovalke z informacijami o ceni želenega izdelka ali storitve. Če bo vaše povpraševanje oddano pomanjkljivo, vas bomo poklicali.

DOSTAVA

Kdaj bo izdelek dostavljen?

Naročilo oddano na delovni dan do 15 ure bo poslano (ali pripravljeno za prevzem) še isti dan oz. najkasneje naslednji delovni dan, če je izdelek na zalogi. Če naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili s telefonskim klicem ali po e-pošti.

Kako pošljete malo večji izdelek (npr. ležišče)?

Večje izdelke, kot je na primer ležišče, dostavi naša dostavna ekipa. V tem primeru vas po prejemu vašega naročila pokličemo, da se pogovorimo o detajlih naročila in se dogovorimo za termin dostave. To velja le za ležišča in postelje.

Ali lahko izdelek prevzamem osebno?

Seveda. Naročeni izdelek lahko prevzamete v našem salonu Spalni center Maremico, Šlandrova 4, Ljubljana. V tem primeru morate za NAČIN DOSTAVE označiti »osebni prevzem« v Spalnem centru Maremico.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek poštnine (Pošta Slovenije) je odvisen od izdelka, ki ga naročate in se giblje med 3 in 7,2 EUR. Pri nekaterih izdelkih je dostava brezplačna.

Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila »po povzetju« se s strani Pošte obračuna dodatni strošek vplačnine po ceniku Pošte Slovenija. Ta se spreminja z višino zneska za odkupnino:

  • odkupnina do 98,00 EUR = vplačnina 1,05 EUR,
  • odkupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR = vplačnina 1,07 % EUR od vrednosti,
  • odkupnina nad 501,00 EUR = vplačnina 5,36 EUR.

POMOČ PRI ODDAJI NAROČILA

V spletni trgovini želim naročiti izdelek. Na voljo je le gumb »oddaj povpraševanje«. Kaj naj storim?

Če imate zgolj možnost klikniti na »oddaj povpraševanje«, to pomeni, da gre za izdelek, ki ga izdelamo šele po tem, ko se spoznamo, ko se pogovorimo kakšne so vaše želje in potrebe. V tem primeru vas povabimo, da nas obiščete v Spalnem centru Maremico, na Šlandrovi 4 v ljubljanskih Črnučah, kjer skupaj ugotovimo kako izdelati ležišče ali posteljo glede na vaše želje in potrebe.

Kako poteka sprememba naročila?

Če ste po oddaji naročila ugotovili, da bi naročilo spremenili, nas o tem čimprej obvestite. Še najbolje, da nas pokličete na 01 5610 900 ali pišite na trgovina@maremico.si.

Ali lahko naročilo tudi prekličem?

Naročilo lahko prekličete. O svoji odločitvi nas čim prej obvestite in vam naročenih izdelkov ne bomo pošiljali. Če smo paket že poslali, ga boste zavrnili ali nam ga poslali nazaj. Če ste že izvedli plačilo, vam bomo kupnino po preklicu naročila in prejemu paketa seveda vrnili.

Kaj naj naredim, če sem prejel napačen izdelek?

V tem primeru nas pokličite na 01 5610 900 ali nam pišite na e-naslov trgovina@maremico.si, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.

Kako naj ravnam v primeru prejema pokvarjenega izdelka?

Tudi v tem primeru nas kontaktirajte preko telefona ali nam pišite ter sporočite kje je težava. Preverili bomo zalogo naročenega izdelka in vam, po prejemu reklamiranega izdelka, v najkrajšem možnem času poslali novega. Lahko pa to uredimo takoj, če nas obiščete v salonu.

Kako poteka reklamacija izdelka?

Če ste prejeli poškodovani izdelek, nas o tem čim prej obvestite na 01 5610 900 ali na trgovina@maremico.si. Poškodovani izdelek lahko dostavite osebno ali nam ga po pošti pošljete v original embalaži z obrazložitvijo kaj reklamirate – priložite originalni račun.

Po pregledu izdelka vas bomo v najkrajšem možnem času (vsekakor pa ne kasneje kot v 45 dneh) obvestili, ali je reklamacija upravičena ali ne. Če bo reklamacija odobrena, bomo izdelek zamenjali z enakim novim, lahko pa boste izbrali drug izdelek iz naše ponudbe do vrednosti reklamiranega izdelka. Če bo imel novi izbrani izdelek višjo ceno, doplačate razliko.

Ta postopek reklamacije ne velja, če ste ob prevzemu opazili, da sta pošiljka ali izdelek fizično poškodovana, manjka vsebina ali kaže znake odprtja. V tem primeru lahko vložite postopek odškodnine pri dostavni službi.

Ne vem, če je naročilo uspešno oddano. Kje lahko preverim?

Po uspešno oddanem naročilu, vam sistem avtomatsko pošlje potrditveno e-sporočilo s povzetkom naročila in vsemi podatki, ki ste jih navedli ob naročilu.

Če e-sporočila niste prejeli, ste mogoče vpisali napačni e-naslov. V tem primeru pokličite na telefonsko številko 01 5610 900 ali pišite na mail trgovina@maremico.si.

Izdelka ne želim naročiti preko spleta. Lahko naročilo oddam preko maila, telefona ali osebno?

Seveda lahko. Pišite nam na trgovina@maremico.si, pokličite na 01 5610 900 ali se osebno oglasite v Spalni center Maremico, Šlandrova ulica 4, 1231 Ljubljana Črnuče, vsak delovni dan med 8.00 – 19.00 uro, ob sobotah pa med 9.00 – 13.00 uro.

Kaj storim, če koda za popust ne deluje?

Najprej preverite, če ste kodo pravilno vpisali v ustrezno polje in če ste pritisnili na gumb »Unovči kupon«. Če to ne pomaga, lahko koda za popust ni več veljavna. Prav tako koda ne deluje, če je izbran izdelek že v akciji. Popusti se med seboj namreč ne seštevajo. Prav tako ima koda včasih pogoj, kot npr. da popust velja pri nakupu nad 60 EUR – tukaj jo boste lahko izkoristili, če boste imeli v košarici izdelke v skupnem znesku nad 60 EUR.

Od oddanega naročila je minilo že nekaj dni, naročenih izdelkov pa še vedno nisem prejel/a. Kaj storim?

Razlogov za to je lahko več. Najprej preverite, če ste oddali naročilo in če ste prejeli potrditveno e-sporočilo, v katerem potrjujemo prejem vašega naročila. Če ste naročilo uspešno oddali, preverite še, če ste naročilo tudi plačali (če ste označili to možnost). Če ugotavljate, da ste storili vse, kar je potrebno za uspešno oddajo naročila, nas pokličite na 01 5610 900 ali nam pišite na trgovina@maremico.si, da skupaj ugotovimo, na kateri točki se nahaja vaše naročilo.

Ali lahko vrnem izdelek s katerim nisem zadovoljen/a?

Izdelek, ki ste ga naročili preko spleta, imate pravico vrniti v 14 dneh od prevzema. V tem primeru morate priložiti kopijo računa, izdelek mora biti nepoškodovan, neuporabljen in vrniti ga je potrebno v originalni embalaži. Vaš strošek je poštnina, ki nastane pri vračilu naročenega izdelka.

O določenem izdelku imam dodatna vprašanja. Kako lahko pridem do odgovorov?

Na vaša vprašanja vam z veseljem odgovorimo, če nas osebno obiščete v našem Spalnem centru Maremico, kjer si boste lahko izdelke ogledali tudi v živo. Lahko nam pišete na trgovina@maremico.si ali pokličete na 01 5610 900. Z veseljem vam bomo prisluhnili in svetovali o izdelku, ki vas zanima.

Doma ugotovim, da sem naročil/a napačen izdelek. Ali ga lahko zamenjam z drugim?

Seveda. Če ugotovite, da ste naročili napačen izdelek, ga lahko zamenjate z drugim. Pazite le, da bo nerabljen in zapakiran v originalni embalaži. Če bo med že kupljenim in novim izdelkom razlika v ceni, boste pred ali ob prevzemu doplačali razliko oz. prejeli vračilo preveč plačane kupnine.

DRUGO

Kako je z garancijo na izdelke?

Vse v povezavi z garancijo na izdelke, najdete v Pogojih poslovanja ali pri posameznem izdelku v opisu.