Storitev je primerna, če:
- vam je vodna postelja Lectus spustila in je ne znate popraviti sami (navodila za popravilo in pripomočki se sicer nahajajo tukaj),
- se v vodni postelji Lectus nahajajo zračni mehurčki, ki jih ne znate odstraniti sami (navodila za odstranjevanje zračnih mehurčkov in pripomočki se nahajajo tukaj),
- imate težave, ker v vaši vodni postelji ni dovolj vode ali jo je preveč pa tega ne znate spremeniti,
- imate z vodno posteljo Lectus kakršne koli druge težave,
- imate mrzlo jedro, kljub temu, da je grelec vklopljen (da preverimo delovanje grelnega sistema. Menjava grelnega sistema ni vključena v servis vodne postelje).
Servis vodne postelje Lectus vključuje:
- prihod monterja na vaš dom,
- strokovno svetovanje glede uporabe in vzdrževanja vaše vodne postelje Lectus,
- po potrebi Set za popravilo, izposojo Air-Extractor črpalke za zračne mehurčke oziroma izposojo Super Burber nastavka za zračne mehurčke.
Storitev je na voljo izključno lastnikom vodnih postelj Lectus. Storitev lahko naročite tudi po telefonu 01/56 10 900 ali po mailu vzdrzevanje@maremico.si.
Ne vključuje nadomestnih delov in praznjenja postelje.
V kolikor bi radi, da vodno posteljo strokovno in natančno pregledamo, odstranimo mehurčke, preverimo delovanje grelnega sistema, dolijemo Regenerator in vam odgovorimo na vsa morebitna vprašanja glede vaše vodne postelje Lectus, lahko naročite tudi letni servis vodne postelje Lectus. Za doplačilo očistimo tudi vodni jedri.
Preden se pri vas oglasijo serviserji pa je prav, da se na to pripravite: snamete posteljnino, odstranite zgornjo prevleko in jo operete in očistite vodna jedra umazanije. Več si lahko preberete v navodilih spodaj.
Miluša –
Zelo sem zadovoljna z ležiščem. Posebej pa bi pohvalila vaš hiter odziv na prvo nevšečnost, luknjico v vodnem vložku in vaše takojšnje popravilo.
Hvala vašemu serviserju in vašemu hitremu odzivu.
Iris Bukovac –
Kadarkoli sem se obrnila na Spalni center Maremico ste bili pozorni, odzivni in efektivni.
Vodno posteljo Lectus sem si od nekdaj želela in zgodilo se je, da mi jo je vaša dolgoletna zadovoljna stranka zaradi selitve podarila.
Čeprav imajo moje “nove” postelje že 10 let jih je serviser oz. monter tako dobro pripravil (ravno prav napolnil z vodo in iz njih iztisnil ves zrak), da na njih sedaj res dobro spim. Eno je opraviti svoje delo, da naredimo kljukico, drugo pa je, da se stranki posvetimo in svoje delo opravimo odlično. Malenkosti sestavljajo celoto.
Pohvalim naj še vaše rjuhe, ki so od vseh raztegljivih bombažnih rjuh najboljše kar sem jih imela priliko izprobati, tako doma kot po turističnih namestitvah. Naraven material, gostota, prožnost in mnogobarvni izbor so njihove odlike. Primerne so za vsa ležišča.
Vsakič, preden se uležem v toplo prilegajočo posteljo, čutim v sebi veselje in hvaležnost. Zbujam se spočita.
Opazila sem še nekaj pomembnega za kvaliteto spanja. Vlažnost zraka v spalnici je veliko boljša kot je bila pri navadni postelji. Koža in sluznice so torej optimalno navlažene.
Vili –
Z vašimi storitvami sem izredno zadovoljen . Boljše ne more biti .
Že pri nakupu ste nama svetovali , oziroma podali toliko informacij , da se nama ni bilo težko odločiti .
Montaža , kot dogovorjeno . Hitro in res prijazna monterja .
Tudi , ko se je pojavila luknjica v enem jedru , maksimalno hitra odzivnost in pa spet izredno prijazen monter .
Če se malo pošalim , je vse tako dobro , da je že kar malo kičasto . Na žalost pri nas primanjkuje takih podjetij kot ste vi .
Simon –
Zahvaljujem se tudi vam za odličen spanec na podlagi vloženega znanja, izkušenj in truda v izdelek.
Ohranite kvaliteto izdelkov,ne sklepajte kompromisov, imejte še naprej tako odzivno ekipo monterjev in oddelka marketinga. Všeč so mi vaše poprodajne aktivnosti in skrb za uporabnika. Pri svetovanju v samem salonu pa verjamem, da tudi vi sami opažate, da je še prostor za izboljšave.
Želim vam obilo uspehov še naprej, ambicioznosti in drznosti ter močan timski duh.