Poletje in vitamin D – čas za dober imunski sistem

Poletje in vitamin D za dober imunski sistem

Dober imunski sistem je ključnega pomena za zdravje. Je obrambni mehanizem telesa, ki nas varuje pred boleznimi, virusnimi okužbami in ostalimi škodljivimi snovmi iz okolja ter preprečuje nastanek številnih bolezni, tudi avtoimunih.

Od teorije do akcije – naj zmaga zdravje

Da je dober imunski sistem ključnega pomena za zdravje, se zavedamo vsi. A kaj, ko moramo za vzpostavitev dobrega imunskega sistema vložiti malo več truda in časa. Vzpostaviti dober imunski sistem, ki nas bo ščitil pred virozami, je še posebej težko, če živimo hiter tempo in si ne vzamemo dovolj časa za spanje, uravnoteženo prehrano, rekreacijo v naravi in se ne znamo uspešno spopadati s stresnimi situacijami.

Zadostna količina kakovostnega spanja in vitamina D sta osnovi, na katerih si gradimo zdrav imunski sistem. Ta pa ne bo toliko zdrav, če v svoje življenje ne vključimo še zdrave prehrane, rednega gibanja in uspešnega upravljanja s stresom.

Kako poleti poskrbeti za vitamin D?

Če se tudi vi zavedate, da za svoj imunski sistem naredite premalo, potem naj bo poletje čas za spremembo. Čas, da si zgradite dober imunski sistem, ki vas bo ščitil pred virusnimi okužbami, saj boste zdrave navade najlažje vnesli v svoj vsakdan ter pridobili dovolj VITAMINA D. S tem boste poskrbeli tudi za zdrave in močne kosti.

Naravni vitamin D dobesedno na dlani

Le na sonce morate stopiti, kar poleti ni problem. A tu je potrebna previdnost, da vas sonce ne opeče. Poskrbite, da se varno zadržujte na soncu. Npr. v jutranjih ali poznopopoldanskih urah. Dovolj je že, da soncu izpostavite roke in obraz (že 15 minut). Tega ni težko storiti niti v ostalih letnih časih. Včasih se sicer lahko zgodi, da pride do daljših obdobij brez sonca, zato morate za vnos D VITAMINA poskrbeti s prehrano (ribe, ribje olje, jajca, mlečni izdelki). V zimskih mesecih je smiselno (odvisno od količine, ki ga imamo v telesu) tudi dodajanje s prehranskimi dodatki (VITAMIN D3). Tudi tu je potrebna previdnost, da ne pride do previsokih količin v telesu.

Poskrbite za 8 ur kakovostnega spanja

Poleti, ko so dnevi daljši, se večina med nami, tudi otroci, odpravi spat kasneje kot običajno. K temu pripomore tudi vročina. Zato je potrebno zavedanje, da je 8 ur vsakodnevnega spanja nujno potrebno, da lahko preostali dve tretjini dneva preživite naspano, aktivno, zdravo, ustvarjalno in zadovoljno.

Le naspani boste imeli dovolj energije za dan, ki je pred vami
8 ur vsakodnevnega spanja nujno potrebno, da lahko preostali dve tretjini dneva preživite naspano, aktivno, zdravo, ustvarjalno in zadovoljno.

8-urni spanec je temelj za dober imunski sistem

Če spite premalo, se lahko še tako trudite zdravo živeti, pa vam to ne bo veliko pomagalo pri gradnji imunskega sistema, saj je spanje čas, ko se telo umiri in v celoti ustrezno regenerira. Zato poskrbite, da boste tretjino dneva zares prespali. Če težko zaspite, si lahko pomagate s spodnjimi nasveti.

10 nasvetov za boljši spanec

10 nasvetov za boljše spanje

Priljubljeni izdelki za dovršeno spanje med uporabniki